Ny månad, nya recensioner.

Det är som bekant februari nu och det innebär också nya recensioner på WeRock.se (där jag är skribent, för de som inte vet). Denna månaden tog jag mig an Korpiklaanis nya "Ukon Wacka" - som inte gjorde mig besviken. Klicka på omslagsbilden för att läsa den, och glöm för all del inte att ta del av alla de andra skribenternas recensioner också.

För övrigt känns det som om detta året kommer bli ett väldigt bra musikår! Alice Cooper ska släppa nytt (och förhoppningsvis köra en rejäl turne... *håller tummarna*), Nightwish är också på g, och så har jag för mig att Turisas och Alestorm också är mitt uppe i förberedelserna för nya album. Kul! Dessutom ska jag troligtvis se Doro Pesch i Malmö i april, Iron Maiden i Göteborg i sommar, och så sist men inte minst ta mitt första besök till världens största metalfestival Wacken Open Air. Är också väldigt sugen på att köra på en endagsbiljett till Sweden Rock för att se Rob Zombie. Vi får väl se hur långt pengarna räcker, haha...

Kommentarer
Peter

Låter sjukt nice!

2011-02-01 @ 16:18:06
Renée

Cooper kommer ju till Getaway Rock Festival i Gävle i sommar. 8D

2011-02-01 @ 20:28:46
Katsu

P: Yup :]

R: Jag veeeeet. xD Sitter och bevakar kommande turnedatum som en hök, haha. Men GR ligger lite långt bort (då jag troligen bor i Skåne igen vid det datumet) och har inte riktigt tillräckligt med artister för att locka :] Så vi får se vad som händer!

2011-02-02 @ 09:57:25
URL: http://katsus.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras inte)

URL:

Kommentar:

Trackback

Katsu Jag går under pseudonymen Katsu, är 20 år gammal och kommer från Skåne men bor för närvarande i Uppsala där jag pluggar. Mina intressen involverar bland annat metal (och lite andra musikaliska genrer), fotografi, språk och spel. Detta lär dyka upp här och var i bloggen.
Det bästa sättet att känna igen mig är på min frisyr. Stort och spretigt - och svart, förstås.


bloglovin

RSS 2.0