Liten bildbomb


Godkväll! Dagen har spenderats på ett ganska trevligt sätt - en relativt händelselös förmiddag följt av en fika med Emil och Stevie på eftermiddagen. I approve! Alltid kul att snacka med folk från andra länder som kommer till Sverige, och vad de tycker om vårt sätt och vår kultur. Haha. Drog med mig kameran lite idag med - har varit ganska initiativlös när det kommer till den fronten nu på vintern. Är så trött på allt det vita...


Domkyrkan i väldigt vackert ljus.


På väg till nationen! Framme vid den röda skylten mötte jag Emil som kom från höger, haha!


...och på vägen hem förärade jag min favoritbutik i stan ett besök. Och som vanligt kom jag inte ut tomhänt... Denna skivan är liksom ett måste i min skivsamling. W.A.S.P.'s första och bästa skiva.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras inte)

URL:

Kommentar:

Trackback

Katsu Jag går under pseudonymen Katsu, är 20 år gammal och kommer från Skåne men bor för närvarande i Uppsala där jag pluggar. Mina intressen involverar bland annat metal (och lite andra musikaliska genrer), fotografi, språk och spel. Detta lär dyka upp här och var i bloggen.
Det bästa sättet att känna igen mig är på min frisyr. Stort och spretigt - och svart, förstås.


bloglovin

RSS 2.0