Blandat

Jag vet inte riktigt om jag nånsin gjort klart för hur många olika sorters musik jag gillar egentligen. Visst, metal är favoritgenren med favoritbanden och så, men jag gillar också en massa annan musik. Musik som folk ofta höjer lite på ögonbrynen åt när jag berättar om. Min A-Z-spellista på spotify innehåller allt från introlåten till Mumintrollen till Dean Martin och Rammstein och så vidare, haha!
Bra musik är alltid bra, oavsett vilken genre det tillhör. Det blir så tråkigt att begränsa sig till en enda genre när det finns så hemskt mycket kul att upptäcka där ute...!
Så, här har ni en klump med låtar som man kanske inte skulle tro att jag gillar. De kommer från minst sagt olika genrer...







Och sist men inte minst, jag VET att ni gillar det.


För hur kan man inte gilla mumintrollen? ;) Nu ska jag ta och hoppa i säng, god natt!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras inte)

URL:

Kommentar:

Trackback

Katsu Jag går under pseudonymen Katsu, är 20 år gammal och kommer från Skåne men bor för närvarande i Uppsala där jag pluggar. Mina intressen involverar bland annat metal (och lite andra musikaliska genrer), fotografi, språk och spel. Detta lär dyka upp här och var i bloggen.
Det bästa sättet att känna igen mig är på min frisyr. Stort och spretigt - och svart, förstås.


bloglovin

RSS 2.0