Psycho


Meh, tyvärr bestämde sig Mötley för att hålla sig inom USA till sommaren. Trist, men jag antar att det kommer fler chanser. De som gillar thrash är nog däremot jäkligt glada idag då det annonserats att The Big 4 (Metallica, Slayer, Anthrax & Megadeth) kommer till Göteborg - Ullevi den 3:e juli (med andra ord två dagar efter Maiden, jösses). Själv kommer jag inte gå av den enkla anledningen att jag inte är så förtjust i thrash - det enda bandet jag lyssnar lite grand på är Anthrax.

För övrigt fick jag tummen ur ikväll och kollade på Hitchcock's klassiker "Psycho" från 1960... Riktigt bra film måste jag säga - med många intressanta vändningar och ett ganska oförutsägbart slut. Åtminstone tyckte jag det - höjde rejält på ögonbrynen de sista tio minutrarna. Rekommenderar den verkligen, det är en film man bör se någon gång under sin livstid.


Trots att filmen har 50 år på nacken är den ritigt obehaglig.

Kommentarer
Elin

Svar: Haha, visst XD

2011-03-06 @ 12:16:47
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras inte)

URL:

Kommentar:

Trackback

Katsu Jag går under pseudonymen Katsu, är 20 år gammal och kommer från Skåne men bor för närvarande i Uppsala där jag pluggar. Mina intressen involverar bland annat metal (och lite andra musikaliska genrer), fotografi, språk och spel. Detta lär dyka upp här och var i bloggen.
Det bästa sättet att känna igen mig är på min frisyr. Stort och spretigt - och svart, förstås.


bloglovin

RSS 2.0