Mars

Då var det mars - första vårmånaden och det börjar väl så smått att kännas lite vårigt här uppe. Nu ligger temperaturen kring 0-strecket och inte -20 som för någon vecka sen...

Hur som helst så finns det nya recensioner att läsa på WeRock. Jag har recenserat Turisas nya "Stand up and Fight" - en riktigt härlig skiva! Skrev också om Cruachans "Blood on the Black Robe", men eftersom den inte ges ut förrän i april så får den recensionen vänta lite med sin publicering.

För övrigt börjar jag känna att det drar ihop sig till tentatider... Usch.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras inte)

URL:

Kommentar:

Trackback

Katsu Jag går under pseudonymen Katsu, är 20 år gammal och kommer från Skåne men bor för närvarande i Uppsala där jag pluggar. Mina intressen involverar bland annat metal (och lite andra musikaliska genrer), fotografi, språk och spel. Detta lär dyka upp här och var i bloggen.
Det bästa sättet att känna igen mig är på min frisyr. Stort och spretigt - och svart, förstås.


bloglovin

RSS 2.0