Materiell lycka

Titta vad som hittade hem till mig idag! Behöver nog inte berätta vad jag tänker göra med min fritid den närmaste tiden, haha. Har precis börjat återhämta mig från en kort förkylning och halsont, vad är då bättre än lite tv-spel för att komma tillbaka på banan? ;)


Dessutom fick jag lite nyheter om Nightwishs kommande skiva. Det kommer bli en film! Måste säga att jag tycker det låter hemskt spännande. Klicka här för att läsa om Nightwish's Imaginarium. Ser fram emot att få veta mer om det här.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras inte)

URL:

Kommentar:

Trackback

Katsu Jag går under pseudonymen Katsu, är 20 år gammal och kommer från Skåne men bor för närvarande i Uppsala där jag pluggar. Mina intressen involverar bland annat metal (och lite andra musikaliska genrer), fotografi, språk och spel. Detta lär dyka upp här och var i bloggen.
Det bästa sättet att känna igen mig är på min frisyr. Stort och spretigt - och svart, förstås.


bloglovin

RSS 2.0