Lördagskväll.

Lördagskväll var det ja. Har storstädat lägenheten och bakat kanelbullar idag - dvs varit relativt produktiv. Imorgon blir det nog en fika på stan och sen är det dags för ännu en vecka fylld av plugg.
Sitter i nuläget och lyssnar på Mötley Crüe och såg för någon timme sen att Nikki Sixxs band Sixx:AM släppt ett smakprov på det kommande albumet "This is gonna hurt" (som också släpps med en bok). Låten i fråga heter "Lies of the Beautiful People".



Jag är personligen inte så insatt i Sixx:AM då jag tycker sångarens röst är lite småtråkig, men musiken är det inget fel på. Ska definitivt kolla in albumet när det kommer ut - den 12/4 kommer boken ut och den 3/5 kommer albumet. Boken lär jag nog också ta en titt på då jag både läst Mötley's "The Dirt" och Nikkis egna "Heroin Diaries" och tycker de är väldigt intressant läsning.
För övrigt måste jag tillägga att jag verkligen älskar fotografierna i videon. Sanslöst vackra.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras inte)

URL:

Kommentar:

Trackback

Katsu Jag går under pseudonymen Katsu, är 20 år gammal och kommer från Skåne men bor för närvarande i Uppsala där jag pluggar. Mina intressen involverar bland annat metal (och lite andra musikaliska genrer), fotografi, språk och spel. Detta lär dyka upp här och var i bloggen.
Det bästa sättet att känna igen mig är på min frisyr. Stort och spretigt - och svart, förstås.


bloglovin

RSS 2.0